Pages

Sunday, February 14, 2010

Ini Sudah Lebih...

Nak cakap aku ni bekerja sebagai pemain bola sepak profesional bukan, amatur pun bukan.. aku masih lagi sedar diri.. masih sedar yg aku ni seorang pelajar (belajar la sangat).. bila duduk kat rumah ni makin menjadi-jadi pulak.. semalam dah ada friendly match kat padang chicha dan hari ni pula terpaksa pergi ke kuala terengganu untuk 'sepak-sepak bola'.. pergh, dah lebih ni.. jauh tu nak pergi kuala terengganu semata-mata untuk main bola.. macam la aku ni pro sangat.haha..

16hb ni juga team aku akan bermain di stadium keramat.. keramat?? ya betul, kami akan bermain di Stadium Sultan Muhammad ke-4.. yeehaa. teruja sey.. rasa macam bermain untuk THE RED WARRIORS lak sambil ditonton ribuan penyokong fanatik.haha.. berangan la pulak... =D

Pagi ni aku akan gerak ke kuala terengganu bersama teamate yg lain.. aku doakan agar selamat pergi dan pulang semasa perjalanan.. main berhati-hati jangan sampai injured dan 'adilmain'.. nanti kalau injured confirm tak dapat main kat stadium tu.. kempunan aku.. dah la hari tu terlepas satu game.. ok lah, aku dah nak bersiap ni.. cabin crew, ready for take off.. bon voyage..

p/s: "kerja tak buat, thesis tak siap.. asyik main bolaaaaaaa je,hurm!".kata mak aku..


4 Mitos:

aRien de GreaT said...

xpe..yg penting ko njoy..thesis??err..thesis???ahh...peduli ape kan..huhuhu

(nk mntak sain blehhh!!)heheh

Tapak Kaki said...

haaa.nak sain? nak sign kat mana ni...?hahaha

Musezafar GB said...

thesis xsiap? xpe, bole buat lg nnti kn ;)

Tapak Kaki said...

pergh..bunyi mcm perli gua je... hurm!