Pages

Monday, May 18, 2009

hampeh tol tempat aku ni...!

pada malam kelmarin, siaran television cukup meriah.. banyak acara yg disiarkan dan semuanya best-best.. EPL Man United vs Arsenal, AF Grand Final, Piala Sudirman peringkat separuh akhir jadi santapan mata pelbagai lapisan penonton. nasib baik la masa tak clash. kalau tidak mau bertumbuk orang mahu pilih channel tv. yg xda astro tu hny boleh tgk badminton je la... dan semalam adalah malam yg sangat2 menghampehkan. satu daerah aku round cari kedai yg buka channel 812 (semestinya astro). aku mau tgk match liverpool lwn westbrom walaupun man united sudah dinobatkan sebagai juara EPL. al maklum saja la, umah aku x da astro. tv 1,2,3,7,9 pun x bape nak clear. mgkin sbb arial patah. hampeh tol.. bengang pun ada jugak. semalam selain match liverpool, orang dok tgk berita (match start kul 8.30) tp walaupun sedemikian, orang kat kedai makan bukan dtg nak tgk berita. diorang mau makan. yg aku ni memang pegi kedai mau tgk bola sepak. abes berita diorg layan mentor pulak.. pergh..lagi aku menyirap.. wtf org laki pun layan menda tu. abes AF & OIAM layan mentor pulak. dah melambak2 artis kat malaysia ni, lagi mau buat program realiti menyanyi. aaaaarghhh! geram ye aku. semalam pun nsb baik sorg brother tu yg mintak tukar channel 812. kalau x, memang aku balik hentak kepala laa. entah pape... orang lagi suka hiburan menyanyi ni dari sukan. padahal malam tu pun ada Final Piala Sudirman tp xda pulak orang tgk. hampeh gila tempat aku ni! aku x suka balik kg. x suka duduk sini. macam haram.aaaarrrrgh!!!!

p/s: aku anti AF,OIAM,MENTOR, dan program realiti yg sama bangang dengannya!

2 Mitos:

shuhadah Zainol said...

hehehe... anti erk... so now, rasanya mesti dah ade astro kat umah awak kan... ni "Cawan dunia" dah start...

sYaza said...

keh..keh..keh..gile kesian..hahha..mai tempat aku..byk cenel astro..eheh