Pages

Monday, November 15, 2010

Rumah Manis Rumah

Mengapa saya suka rumah saya?

Sebab ia


BESSSSTTT... (^_^)


*homesick no more
12 midnight-15 Nov 2010

16 Mitos:

nabilah_2908 said...

hmm...homesick no more...?

dah sampai rumah eh..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
REUNION

Yuni Aisyah said...

bestnye dia balik umah...:)

Puteri Iqa Izyan said...

tadek org tak suke rumah :D

CiK UnGu ViOLeT said...

tapak kaki, selamat hari raya aidil adhaaaaa :D

Cik SHiNJU said...

huh,umah sayer lg best...
umah saya ade 'shinchan'...

Cik SHiNJU said...

huh,umah sayer lg best...
umah saya ade 'shinchan'...

Khairy said...

teringat ada iklan raya dulu ada cakap macam ni

Mengapa saya suka rumah saya?

Sbb ia nya Best...hoho

Khairy said...

teringat ada iklan raya dulu ada cakap macam ni

Mengapa saya suka rumah saya?

Sbb ia nya Best...hoho

h A n Y S said...

haa..nak manja2 dengan mak lah ni kan..? tu yang best tu..heh heh~ ;D

sYaza said...

yeaah!!dah lame x nampak batang idung beliau...ceh padahal pakai helmet..ehehhe....

Peminat Katie Holmes said...

umah saya ada banyak makanan. sebab itu saya suka rumah sya.wakaka

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
layan tido ..best

Peminat Katie Holmes said...

i missed u bro.haha

Selipar Putus said...

nenek pOn windu tapak gak..hak3

zuhanismohamed said...

sy sayang rumah sy :p

za petrelli said...

sebab boleh makan banyak2