Pages

Tuesday, November 9, 2010

Lupa Ingatan


Apa *menda ni?
Bila masa aku ada *menda ni?
Kenapa aku buat *menda ni?
Nak buat apa dengan *menda ni?

Siapa aku?
Apasal nama aku Tapak Kaki? giler ke hape...
Ada sesiapa yang aku kenal ke?
Ada sesiapa yang kenal aku tak?


Semalam aku terkena hentakan kuat dari bantal busuk aku ketika nak tidur lalu ingatanku terus hilang dalam sekelip mata..hehe


*Blogspot



15 Mitos:

INCHIK PIPI PAU PANAS said...

ang jgn lupe Inchik PPP sudaaaa....

kata kila said...

apa bende ni?

Shu Shinju said...

haaaa..mana gi ni...lama x nampak.. sihat ke? dah lupa ingatan??? ishhh..parah ni...

s h e e said...

tapak kaki poyo...haha...sy kenal awk...awk tapak kaki @ james bong...ehehe...da submit thesis eyh...

Yuni Aisyah said...

tu la lama sgt x jengguk blog..!!smpai ati x ingt...huhu..cian blog dia..dah besawang sana sini...

Aliesya♥Amani said...

sbb kaki kau busuk ada cagu!!hahaha

Cik SHiNJU said...

Tu la...sapa suh ang curi bantal
busuk aku..kan dah amnesia seumur hidup..aku dah jampi bantal tu.. padan muke ang..lalala :S

nabilah_2908 said...

la..mcm mana boleh hilang ingatan tu..?

apa kabar...busy lagi..? ;)


p/s : jom singgah blog sy...ada sesuatu utk kamu.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
APA KATA HATI GIVEAWAY

ms.Teddy said...

amnesia??

Tapak Kaki said...

cik pipi pau: aku x lupa ang ok.. hehe..


kila: nampak sangat ang tak baca sampai habis entri ni.haha..


shu: sy sihat disamping bakteria selesema tercinta..huhu.


ecah: belom submit lagi.. ahad ni submit..lagi 2 hari.yahoo..


yuni: takat bersawang tak da hal lagi.. jangan karam sudah.hehe


amani: cagu tu apa? sorry aku tak kenal cagu tu...


shinju: aku langsung tak teringin nak culik bantal busuk ang tu.. tak rela aku.. bau haram.haha


nabilah: bizi lagi.. minggu depan saya dah free..hooray!


ms teddy: amnesia tu apa?haha

Cik SHiNJU said...

ooo...bau haram ang kata eh?
ang belum hidu lagi tuh...
kena skali mmg mereng la ang... :p

Puteri Iqa Izyan said...

sewel kah?

Cikbelog said...

ha ah la kan,nape nama tapak kaki??hehe

Peminat Katie Holmes said...

lu hilang lama sangat.
rindu sama lu.wkakaakaka

za petrelli said...

mahu masuk ke spital saye. spital sye spital saket jiwe sementara