Pages

Sunday, July 1, 2012

Hai Julai

selak kalendar, dah julai rupanya.. 
dah bertambah lagi satu bulan..
tapi aku tak rasa perubahannya..
mungkin rutin yang aku lakukan
buat masa itu jadi sama..

apa yang penting kerjasama masa yang berlalu bukan sia-sia..
sia-sia kalau niat kosong saja..
nak kena lillahita'ala juga baru kira pahala dan bermakna..

baru 7 bulan aku belajar cari duit..
perasaan ni dah berbaur..
duit tak di kisah sangat..
cuma pengalaman dan tekanan yang berharga..

julai menjelma banyak petanda..
tak lama lagi dah nak puasa..
ini malam pun jangan lupa..
final euro spain lawan italy korang jangan  jangan miss pula.


5 Mitos:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

kejap je dah nak masuk bulan ramadhan... :)

najwa aminah abas said...

bila boleh aku gunekan duit yang kau cari 7 bulan lepas?

Juno said...

Amboi pantun. Boleh tahan.

s h a said...

tapak kaki...ape khabar?lamenye x denga cite...mcm da setahun je...huhuh...

Yuni Aisyah said...

Assalamualaikum TK....lame x dgr cter...