Pages

Saturday, July 13, 2013

from july to july

Assalamualaikum..

apa yang terpanggil aku bukak blog ni? hurmm.. entah la.. mungkin sudah banyak bermonolog sendirian perlukan saluran lain untuk luahan.. tengok tarikh rupanya sudah setahun pengsan blog aku ni..eh, bukan pengsan tapi koma.. pengsan kejap je.. ini udah lama.. sedah banyak menda yang berlaku dalam masa setahun menghadap dunia.. ada yang berubah ada yang kekal ada yang hilang..biasalah tu.. masa berlalu dengan segala isinya.. sesuatu pasti berubah.. ada baiknya aku isi masa mentaip kat blog ni untuk isi masa terluang.. nampak banyak sangat masa yang terluang.. 


salam ramadahan al-mubarak..

~bersambung~

4 Mitos:

Umie Artoqiemie said...

salam ramadhan tapak kaki.. kabare? masih ingat aku tak.

Tapak Kaki said...

aku sihat2 aje.. kamu gimana sih?
aku ingat je kat umie.. miak srwk blaja kat LKW kan..

Puteri Iqa Izyan said...

amboiiiii. baru muncul. Hahaha

Salam Ramadan :)

h A n Y s said...

ehem! tompang lalu paaaakkkk...
haha!
pe kabo? sama lah kite dah naek berkulat blogggg..how's life? dah kawen? eh?! hahaha :P