Pages

Friday, December 11, 2009

jom tanya result orang...

Entri ditulis masa aku rasa hampeh gila.. result dah kuar.. ramai student complaint tak dapat nak login untuk check result.. orang ramai dah gelabah tak dapat check result.. aku sorang je selamba badak pura-pura tak tahu yg result dah kuar.. buat apa nak kalut-kalut nak check result.. dah aku tahu result semester lepas sebelum final exam lagi.. sejak 2 bulan lepas aku dah dapat result tu walaupun belum tarikhnya.. sungguh bertuah diri ni menjadi pelajar pertama yg dapat tahu result semester lepas.. terima kasih kepada beliau menjadikan aku orang yg sungguh bertuah..

p/s: Apa dilarang membuat comment di entri ini.haha

3 Mitos:

Musezafar GB said...

xkira, aku nak komen gak. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (A ni diterbangkan khas dari bilik En. Hasnul)

;p

aRien de GreaT said...

huhuh....ko ni din..ish..sabar ek..esok msih ada utkmu...

Tapak Kaki said...

kamu ketawa dikala ku kesedihan