Pages

Monday, August 29, 2011

Salam Aidilfitri Buat Semua

Dalam kemeriah menyambut kedatangan syawal besok hari, aku tak nak lepaskan peluang untuk memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung bulu tapak kaki sekiranya aku pernah menyakiti hati sesiapa.. ye la kan.. sebagai manusia aku tak terlepas dari melakukan kesalahan.. nak pulak aku selalu buat semak kat blog korang.. masuk blog korang, pastu komen ikut sedap jari.. buat macam friendly habis.. mungkin sepanjang berkawan di internet ni, mesti ada salah silap aku buat kat korang.. mungkin ada yang terasa hati atau menyampah dengan aku, jadi aku susun sepuluh jari memohon ampun dan maaf..


Selamat hari raya maaf zahir batin.. ikhlas dari lubuk hati si tapak kaki..

8 Mitos:

oleen said...

Slamat Hari Raye..sowi spnjang perkenalan,ak de skitkan ati hang k..hee~

Yuni Aisyah said...

selamat hari raya TK....maaf andai ada salah n silap....maaf sbb ada ssuatu yg sy jnji tp x ditunaikan lg...huuhuh

Klara Naimm, said...

selamat hari raya jugak wei. maaf salah silap.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

selamat hari raya :) aku pown nk minta maap kalo de wat salah kat ko erk..

Hafriz Mohamad said...

slamat slamat slamat hari raya!!!

zuhanismohamed said...

selamat hari raya..ampun maaf dipinta..


eh macam lirik lagu pulaks :p

cik azeya said...

no hal lah. selamat hari raye!! XD

streetneon said...

Selamat hari raya wei!!!lame aku x datang jenguk hang. maaf zahir batin no...