Pages

Sunday, January 29, 2012

Kayuh Dulu


tak da sape yang nak jadi kuli.. 

dan tak semua orang boleh jadi boss..

aku tak kisah apa pandangan orang..

janji aku gembira dengan apa yang aku buat..

hari ini sudah genap sebulan aku jadi seorang kuli..

alhamdulillah..

tq boss, tq kawan..

6 Mitos:

Nazz@Purple said...

semoga terus maju jaya k..;)

memang betul bkn semua org boleh jadi bos..walau kuli..jadi kuli yang lebih baik dr yg lain tau..

h A n Y S said...

Patotla senyap sbulan ni..keje dah ye..tahniah da dpt keje! xD

First gaji blanje aku! :p

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Jadi kuli pon...janji kita cari rezeki yg halal kan... :-)

nurkaloi said...

kuli
ku sentiasa jadi kulit kowt
hohohoho tapi karang lau semua nak jadi boss sape nak buat kerja kulit ye daakkk

Tapak Kaki said...

nazz: aku cuba..


hanys: first gaji buat bayar hutang dulu.. second gaji boleh belanja ang.. tu pun kalau ang boleh datang sini la.haha :p


cik moon: insyaAllah halal.. halal macam halagel jugak.hehe


nurkaloi: aku bercita-cita nak jadi boss.hehe

h A n Y S said...

pos je apa yang ang nak blanje ke sini.. jimaaat...ekeke