Pages

Wednesday, February 1, 2012

Good Bye January


Aku tertanya-tanya ke mana aku di tahun 2011..????

2011 tiada dalam diari.. dari tahun 2010 terus ke 2012..

ke mana 2011 ??? aku betul-betul rasa psycho.. hampir berputus asa..

tercari-cari..tertunggu-tunggu.. 

dari hari ke minggu.. dari minggu ke bulan..

berbulan-bulan macam tu.. 'life paused'..

sedar tak sedar sudah setahun berlalu..



2012 bukannya hidup baru bermula..

cuma 'life paused' tu dah 'play' balik..

hidup makin terisi.. makin bermakna..

ada tanggungjawab, ada komitmen..

namun aku tetap aku..


Januari paling best..

dapat kerja tu memang gembiralah..

dapat jumpa kengkawan lama masa belajar dulu lagilah gembira..

lebih-lebih lagi berjumpa kat tempat sendiri.. 

kebetulan dorang datang sini sebab ada kursus..

boleh bawak dorang round negeri aku ni..

punyalah excited siap setting lawan futsal lagi..

dapat jugak kitorang main bersama..

dah lama tak tengok skills masing-masing..

boleh tahan dorang sekarang..

cuma aku je la main ala-ala macam orang tempang..


Memang bersyukur sangat hidup aku dah mula bergerak..

mula berubah..walaupun sedikit demi sedikit janji ada perubahan..

ye dak?

hopefully Februari membawa lebih makna dalam hidup ni..

insyaAllah..


hello February




3 Mitos:

najihah sahami said...

yess..semoga februari ni menjadi lebih bermakna.

Mun said...

Smga hari2 yg akan dtg...mjadi lebih bermakna..insyaallah... :-D

zuhanismohamed said...

semoga Februaru membawa lebih banyak senyuman dan kegembiraan. :)