Pages

Tuesday, February 21, 2012

Exhausted

Baru sekarang dapat rasa erti bekerja keras..
bukan kerja macam buruh angkat batu bata keras-keras tu..
even kerja dalam aircond boleh berpeluh jugak kenkadang..
peluh jantan orang kata...

kerja 12 jam seminggu direct memang menguji muscle..
hampir spasm..ingatkan main bola je boleh crem..
hamstring dok geli-geli tanda nak kejang..
nikmat tak terkata..

buat kerja yang kita suka walaupun penat masih boleh tersenyum lagi..
kepuasan disebalik peluh yang keluar tu tetap ada..
ibarat sebijik beras sama dengan setitik peluh petani..
hahahaha..
gua sendiri tulis gua sendiri baca gua sendiri gelak..

-bye-

7 Mitos:

Juno said...

sendiri tulis sendiri baca sendiri gelak, umpama like status sendiri di facebook.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

letih camne pon..kalo kita suka kerja tu...dan selesa.. terasa satu kepuasan kan..kan.. :)

diana said...

kaki dah ok ke??kerja kalau guna otak selalunya lebih penat sebab bercampur dengan mengantuk..heheheh

h A n Y S said...

ang keje seminggu direct? pergh! gigih! xD
ok la tuh..gigih carik duit kawen~ hah hah ;D

Yui Light said...

Keje ape plak ni weih? Huhu

Yui Light said...

Perghhhh gila hang ni...workaholic betul. @.@

Selipar Putus said...

hahaha.. kesian kau cu.. dah merengsss nampaknye.. hihi.

sebutir tulisan cu, umpama setitik peluh manis nenek.. hehe