Pages

Monday, January 18, 2010

Man in Action

Salam sejahtera kepada makcik-makcik yg merewang kat kenduri kawan aku hari tu.. tiba-tiba pula rindu kat diorang.. bukan main peramah lagi diorang, siap rekomen jadi menantu lagi..haha..owh tidak!

Sejak kebelakangan ni, aku sibuk sikit ke sana ke mari.. demi memenuhi tuntutan fardhu kifayah ini, terpaksa aku bergerak ke hulu ke hilir untuk dapatkan data.. sudah 7 daerah aku jejaki, sudah beribu kilometer aku menapak (aku tak berjalan kaki ok).. buat masa sekarang masih tinggal 5 daerah untuk aku susuri.. bila aku nak sambung menapak ni??? aarrgghh..

Minggu depan dah nak pergi merantau balik.. dagang pak malau lagi la aku kali ni.. apa yg akan terjadi nanti aku pun tak tahu.. kalau kisahnya sama macam yg lepas, confirm aku mengamuk..errk!!!

Apa-apa pun misi harus diselesaikan..!

p/s: ada sesuatu perkara yg perlu anda baca untuk dikongsi bersama..klik di sini

4 Mitos:

aRien de GreaT said...

din...aku doakan kejayaan ko..huhuh...

n thanks link kan page aku..erm..tpi aku msih xfhm mnde2 nih

lots_of_hatred said...

menda ni ko kena amik tahu jugak..kena blaja sbb menda ni fardhu ain.. mcm2 lg ko akan tahu klu ko mendalaminya

Musezafar GB said...

jgn khuatir.. ko dapat anugerah dekan sem ni.. Amin..

lots_of_hatred said...

terharu ada juga orang doakan aku dapat dekan..haha. aku bukan budak pandai pun