Pages

Saturday, January 2, 2010

Mata Kabur, Mulut Terkunci!

Besok bermulanya sambungan episod lama hidup aku di tahun baru.. menyelesaikan misi yg belum sudah.. lagi 6 jam aku akan bertolak ke shah alam untuk pertemuan 4 mata dengan beliau.. Mission Stuck! aku seakan malas untuk teruskan misi ini.. buntu dan tak tahu apa yg perlu aku terangkan pada beliau.. macam mana caranya untuk berbincang dengannya..? salah cakap nanti kena makin hamun pulak..erk.. tak nak aku terkena buat kali ke-2.. sekali dah cukup membuatkan adrenalin aku mendidih..

Nak tak nak aku kena jumpa dengan beliau.. perlu dibincangkan dan putuskan dengan pantas dan cerdas.. aku mahu tamatkan bebanan ini dengan secepat mungkin.. terpaksalah aku kuatkan semangat mengetuk dan menerjah bilik beliau isnin nanti.. bolos saja bilik itu!

Aku harap dapat hasilkan satu resolusi yg baik, yg diputuskan secara aman damai tanpa pertumpahan darah.haha.. moga perancangan berjalan dengan lancar dan dipermudahkan segalanya.. kuatkan imanku ya Allah..

Shah Alam, here i go!

4 Mitos:

paulinevoon said...

good luck din! :)

p/s: i suka tgk program zizan tu.. lawak ye zizan ni.. sempoi je

aRien de GreaT said...

din...aku doakan yg trbaik utk ko din..insyaAllah berjaya...amin

lots_of_hatred said...

pol: program jozan tu ke? hahaha.. mamat tu memang sengal..nak je jentik hidung dia tu.haha.. aniway tq pol..

arien: tq sbb doakan aku.. doakan aku supaya tidak dizalimi lagi buat kali ke 2

aRien de GreaT said...

insyaAllah din...
kali ni mesti lebih baik..

erm..ko dh kt shah alam kan..nnti nk mntak tolong ko jap..huhuh