Pages

Thursday, January 21, 2010

Sakit Sana Sini

Sejak berada di kampung halaman, boleh dikatakan tiap-tiap petang aku kuar main bola sepak.. tak cukup dengan itu waktu malam pula aku kuar main futsal.. pergh, boleh tahan juga lasak aku ni.. tambahan pula aku baru saja join satu kelab bola sepak; SAHABAT FC.. makin rancak la aku main bola.. tiap-tiap minggu boleh dikatakan ada friendly match..

Yang buat lecehnya dari kali pertama aku main untuk team tu, aku dah mula injured.. mula-mula heel melecet lepas tu hamstring kanan pulak injured.. selang sehari dua lepas game minggu lepas hamstring kiri pulak injured.. aduhai, apa la nasib.. padan jugak dengan muka aku ni.. dah tahu injured bukan nak rehab betol-betol.. masih lagi buat keras pegi main bola tiap-tiap petang..

Macam mana nak cepat sembuh kalau macam ni gayanya.. mungkin dah gian sangat sampai tak boleh kalau seharian tak sepak bola.haha.. yang bestnya join team ni aku siap buat business lagi.. photographer services. "Snap Cuci Jual".haha.. setakat snap pakai kamera digital jer.. tak pakai modal pun.. walaupun untung tak da la besar sangat tapi aku gembira buat menda ni semua.. kesimpulannya duduk kat rumah lebih baik dari duduk di tempat orang.. hell yeah! =D

Sekarang ni aku bergelar seorang pesakit tegar.. jadi aku sedang berusaha meloloskan diri dari dibelenggu kesakitan... baru perform nak main bola nanti.haha.. kat bawah ni aku 'muatnaik' hasil 'petikan' aku.. simple tapi masyuk!


masa ni aku tengah injured.. jadi tak da dalam gambar..bertugas sebagai potographer.. nanti aku akan upload gambar penyerahan jersi pasukan ok.. adios!

2 Mitos:

aRien de GreaT said...

wahhhhhhhh..ok la tu din..skit2 pun duit masuk...huhuhu..itu yg ponting nyoo....so ko bt thesis smbil dok umh ek

Tapak Kaki said...

erkkk..aku duduk umah sambil buat thesis.. bukan buat thesis sambil duduk umah.hahaha..