Pages

Friday, October 28, 2011

Panorama Jumaat



Jarang-jarang sekali aku tengok..


walaupun tak ramai tapi ada..

wajib bagi kami, tidak bagi kamu..

tak semua tempat ada suasana seperti ni..

aku berlalu sambil tersenyum..

melihat kelibat kaum bertelekung turun dari masjid..


SALAM JUMAAT
p/s: masjid kampung aku dah boleh buat solat jumaat.. dah 4 kali jumaat..alhamdulillah.

13 Mitos:

diana said...

tu maknanya masih ramai lagi yang sayangkan kampung halaman..:)

h A n Y S said...

bagusnya kaum hawa yg pergi tu..
T__T

Tapak Kaki said...

kak diana: ke mana pulangnya sirih kalau tak ke gagang.hehe.. sampai maksud ke ayat aku nih..aish..


hanys: yang tak pergi tu tak bermakna tak bagus..ok

Umie Artoqiemie said...

salam jumaat :D

Miss Purple Ungu said...

Alhamdulillah...meramaikan rumah Allah ;)

h A n Y S said...

memang la..kan tak wajib bg kaum hawa..yg tak pergi tu tetap tak bagus jugak!kalau dorang tak buat zohor.. haha ;p

Fuz. said...

alhamdulillah ;p

Tapak Kaki said...

umie: salam ahad


miss purple: tak ramai kaum hawa yang teringin nak dengar khutbah jumaat..


hanys: kalau dah tak solat tu sah memang tak bagus.hehe..

fuz: dah tak minat katie holmes ke?

Selipar Putus said...

sejuk mata hijau nenek membaca entry ini... nenek lah antara kaum hawa itu.. uhuk3

Tapak Kaki said...

nenek kebayan: alhamdulillah nenek macam tu.. ke syura harapnya.. amin

Puteri Iqa Izyan said...

Alhamdulillah.
ada jugak kaum perempuan yang pergi. =)

Tapak Kaki said...

iqa: ang teringin tak nak pergi sekali?hehe

nurkaloi said...

tiada halangan untuk beribadah kann ^__^ nice