Pages

Friday, June 18, 2010

Ragam Penonton #1


Seketika malam yang agak gelap, setelah 78 minit berhempas pulas, keriuhan melanda secara mendadak..


Mamat: Yeah.. goal!! goal!! goooal!!!

Minah: Yahoo.. goooaaalll!!!

Mamat: OMG.. *smile

Minah: Team mana yang tengah lawan ni???!

Mamat: errkkk!!! *sigh


#memang hampeh tengok bola dengan orang tak tahu pape nih *spoiled

10 Mitos:

lady XOXO said...

dah namer pown minah.. sure tak minat bola.. badminton leh ar... ahahha...

Tapak Kaki said...

x0x0: nak bersorak tapi tak tahu pape.haha

Siti Shuhadah Zainol said...

bukan ape tu wak...dia nak ambik ati bf dia..kongsi minat... so x kisah ler kenal ke idah team yg lawan tu.. hehehe...

Tapak Kaki said...

kalo tak tahu, jangan la ter'over' bersorak lak..haha

nabilah_2908 said...

hehehe..dpt byngkan situasi tersebut...hehehe..(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
20 THINGS ABOUT NABILAH

Tapak Kaki said...

berat mata memandang, berat lagi otak yang membayangkan..haha

aleen adela akoo ^_* said...

minah itu awek ko kan.jeng3....hak2

Tapak Kaki said...

identiti adalah rahsia.wakaka..

*Fawa* said...

haha..klakar btol..hikhik

Tapak Kaki said...

fawa: lawak sebab ang pun sama macam minah tu kan.haha