Pages

Sunday, June 20, 2010

Ragam Penonton #3


Di saat stadium dan padang ‘berwarna’ Oranje, sang samurai yang sedang bermati-matian mencari mata penyamaan dan…


Mamat: Dah nampak tanda-tanda Jepun mau kalah nih..

Minah: Apasal ek player Jepun tak da yang hensem. Padahal pelakon dia bukan main hensem..

Mamat: eerkk!!! Itu juga yang dia nampak..humph!

Minah: ngeh ngeh ngeh… =P


*apasal tak komen muka Tulio tu macam yakuza?haha

10 Mitos:

aleen adela akoo ^_* said...

ececeee..ko nk kate yg minah 2 sbnanye awek ko la kn.nk kate korang spend quality taim sesame.gitu?
err..berunsur negatip plak komen aku kali neh.ngahaha ;P

NU.YA.RA said...

tapak kaki,xde chat box ke?

hahaha....jumpe kat wakaf che yeh ea...pesal xtgur?

Tapak Kaki said...

aleen: bila masa lak aku cakap minah tu awek aku.. aku malas nak ngaku yang aku masih single.wakakaka..

Tapak Kaki said...

nuyara: chat box tak da... ping box aku ar.. sengaja tak mau tegur. kang terkejut lak ang.haha

nabilah_2908 said...

cerita berdasarkn pengalaman ke wak..? hehe.. :)

Tapak Kaki said...

aha.. tiap kali sy tengok bola, ada je menda 'pelik' jadi.. banyak soalan 'merepek' keluar dari mulut si minah tu..hahaha. penah dia tanya "apa akan jadi kalo bola tu bulat?".. hadoyai

aRien de GreaT said...

haah..aku sokongsi aleen tuh..
ko malas nk ngaku single sbb ko dh berpunya...xgitu???

Shu Shinju said...

awak..pemain japun semuanye x hensem ke??? hahahaha....

lawak tol aaar minah tu..hehehehe...

Tapak Kaki said...

arien: dah memang single..takan nak ngaku mingle lak..adoyai

Tapak Kaki said...

shu: player jepun semua buat muka macam gangster ala-ala yakuza gitu.. so tak hensem ar.haha