Pages

Thursday, August 26, 2010

Kempen 1 Blog 1 Bendera


Tadi aku dok merayau kat blog si hamzah.. ada kempen sempena merdeka.. tak susah pun nak sahut kempen ni.. hanya di hujung jari..
aku ni macam lambat je nak mengkibar bendera hatta kat blog sendiri..baru datang kesedaran kot.haha..tapi masih ada 5 hari lagi kan.. belum terlambat lagi..jom pakat-pakat mengkempenkan 1 Blog 1 Bendera.. Merdeka!



14 Mitos:

nabilah_2908 said...

dh ambil gak bndera ni..lum letak dlm blog jer lagi.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MENU BERBUKA - PART 1

Peminat Katie Holmes said...

Merdeka kan jiwa tapak kaki.haha

nur anis said...

dah pasang dah bendera..:)

Tapak Kaki said...

nabilah: bila nak letak?


BF katie holmes: macam mana nak merdekakan jiwa?


nur anis: dah pasang ek..bagus!

CgMas said...

OK, dah ambik, dah letak, TQ!

nabilah_2908 said...

jp lagi baru nk letak... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DURATUL JANNAH

aleen adela akoo ^_* said...

intenet aku slow.nak ejas setting blog sgale mau makan 3ari kat kampung nih.ok,hiperbola d ctu.keh3

Peminat Katie Holmes said...

Berpandukan al-quran. haha. Skema tak jawapan?

Yuni Aisyah said...

merdeka....=)

puteriqaizyan said...

wah..bgus neh...nak jugak eyk? :))

Tapak Kaki said...

teacher: your welcome...


nabilah: jangan lupa letak tau..hehe


aleen: kat mana la agak ye kampung ang tu ek.. aku yang dok dalam gua ni steady je surf tenet.. haha


Bf katie holmes: ye betol.. berpandukan Quran dan Sunnah


Yuni: yeay..merdeka!


iqa: jom sahut kempen ni.hehe.. senang je..hanya di hujung jari...

Selipar Putus said...

yeah.. hanye d hujung jari sebayan..huks3

s h e e said...

ouh...x pasang lg...hurm...merdeka...x terasa la...xde semangat...mane cicir ni...

Tapak Kaki said...

nenek: kompem busuk gile jari nenek ada sebayan..haha.


ecah: betol tu.. aku sendiri pun tak rasa hape..hehe