Pages

Monday, January 24, 2011

Pelik!


Bangun subuh terus terkejut! Mimpikah aku? apasal tapak kaki aku dua belah ni tak sama.. satu kecik satu besar.. dah la besar sebelah, siap berkaler biru lagi tu.. rasa macam mimpi ala-ala alice in wonderland pulak.. bila aku berdiri tegak terasa sakit.. sah, ini bukan mimpi..
dulu peha, sekarang kaki pulak.hehe..padan muka!

21 Mitos:

nabilah_2908 said...

semua ni di sebab kan BOLA kan..? huhuhu... ;)

get well soon...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
NATURE CALLS

streetneon said...

tapak kaki dah makin mengembang la yer sekarang..hehe

Imran nyambek said...

lu tengah mimpi nih.hehe

MATAHARI said...

kenapa sebelah kanan macam kembang?

Ungu said...

weh. apesal doh kaki kau?
kanan bengkak gilaa kot.

Anonymous said...

knp dgn kaki ko??? -dak zoo-

sYaza said...

nape ni kaki bengkak ni??kne sengat ek tapak kaki...??heehehe

sYaza said...

nape ni kaki bengkak ni??kne sengat ek tapak kaki...??heehehe

six.september said...

padan muka hang. tapi serius nampak bengkak

aleen aiden said...

komen emo dr aku-jaga diri.

ANATI SOKI said...

ada tersilap urat kat mana2 kot.. heheheh

Puteri Iqa Izyan said...

haaaa.. ape pasai tuh? huhu

Yuni Aisyah said...

awat kaki tu.???nie mesti byk sgt tendng bola tu yg jd gitu...

h A n Y S said...

comel pulak kaki yg bengkak tu..
haha!
btw, ni kes excited sgt menendang bola ke encik kaki bengkak?

=P

bighagenjo said...

Jin himpap kot masa ang tdoq. hehe

Cik Ungu Violet said...

apsal ni beb? bahaya sungguh ni. hish.

shizuka said...

knape tuh.mst salah tido drh xmengalir.heheh

nur aisya humaira said...

awat nehh???

Shu Shinju said...

ni mesti mimpi gajah pijak kaki ni...hehehe...

gi check doc dear..bahaya tu...

Cik SHiNJU said...

Ahaha..aku rase mcm nak jentik2 jek kaki belah kanan tu..mesti bunyi mcm tembikai masak kan? ;p Moga cepat sembuh k..

DuniakuAbstrak said...

kau kena bengakak kan kaki yg lagi satu, ini perlu di lakukan untuk menstabilkan kedua dua belah kaki