Pages

Wednesday, June 22, 2011

Wordless Wednesday #1

11 Mitos:

nabilah_2908 said...

seni mengapungkan diri ? :)

Cik SHiNJU said...

:-) :-@ :-P ;-)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

anak sape yg jadi mangsa tu..haha

diana said...

muka kerek je..
heheheh

zuhanismohamed said...

fuyo..pelampung angin dalam poket tu yang buat dia terapung ! ha ha

HonEyBuNNy said...

nak berenang nanti nak tiru aksi cmne la..hehe...

tgk2 tenggelam..hahah

stuck said...

xsangka itu yg lu pk....hahha~ :p

Ungu said...

naiss. ini kali kedua aku jumpa wordless wednesday hari ini.

NUR AIN AZMAN said...

tlg aen leh?

http://offi cialaenlicious. blogspot.com/20 11/06/life-is-s o-colorful-phot o-contest.html

aleen aiden said...

hahah.gamba klkar.klakar plus comel!hu3

Tapak Kaki said...

cik nabilah: lebih kurang seni 'tanpapelampong' gitu.hehe..


yun: emoticon apa tu?


cikmoon: 'anak sape' tu sepupu aku laa.hehe


diana: aha..kerek kan..dia berlagak dengan bebudak baya dia sebab boleh terapung..haha..


zuhanis: poket tu kira pelampung jugak ke?hehe.. ingat perut dia je yang leh jadi pelampung.wakaka..


honeybunny: ang kena pakai pelampung la kalau macam tu.hehe..


stuck: lu pulak pikir macam mana?haha


ungu: nape ang cakap macam tu? ang tak suka WW ke?


nurain azman: hurmm..ang ni..hurmm


alin: comel ke budak tu? tak sangka lak aku.haha...