Pages

Wednesday, June 29, 2011

Wordless Wednesday #2





9 Mitos:

akmal afiqah said...

yg tu blurr jek. haha

Cik SHiNJU said...

yg sorang lg tu frust kot..
sanggup nahan ombak..hehehe :P

nabilah_2908 said...

apa yg membuatkan si baju putih speechless..? nampak kapal Jack Sparrow ke..? hehehe...(^_^)

Tapak Kaki said...

akmal afiqah: dia blur dengan kawan dia tu..hehe


yun: yang sorang tu bukan frust tapi blur ngan kawan dia yang tetiba lari tu..


cik nabilah: kapal jack sparrow tak pernah datang kat laut china selatan..hehe

aleen aiden said...

tetibe aku teringat lagu no doubt..tp xingt tajuk.hahah

Cik Ungu Kamila said...

amboi riang kemain kanak-kanak berseluar biru itu. LOL >.<

cik azeya said...

best main air. huhu.

Puteri Iqa Izyan said...

kewl je die ngan pmbak. kalau aku, lintang pukang dah lari. haha

h A n Y S said...

yg sorang tu macam frust tertonggeng-tonggeng nak suicide je, yg sorang plak menjerit nak mintak tolong, HA HA HA ~