Pages

Monday, December 13, 2010

Ugly


Blog ini bukan kena hack..
Blog ini bukan kena sumpah..
Cuma blog ini nak 'bertukar' tapi tak jadi..
Tuan blog tengah pening-pening kepala..
Nak kasi hensem ini blog..

22 Mitos:

nabilah_2908 said...

hehe...selamat merenovate blog... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
IKAN BAKAR

kata kila said...

nak ubah???

Tapak Kaki said...

nabilah: saje nak menukang blog ni.hehe..


kila: blog bertukar!

h A n Y S said...

wah! dah cat rumah baru! nampak lbh ganas, sbb wane itam kot?

ANATI SOKI said...

kasik bg cun hoke! gambate!

Cik SHiNJU said...

Salam...

Sori la,aku x reti nak tlg ang..
Aku nye header tu gabung 2 pic baru jd..Kalu guna 1 pic jer mmg besar camni la... :(

aleen aiden said...

halamak...blog ni suda tuka ka?ke slh blog aku nih?wihihi..bwat header utk aku 1! :P

zuhanismohamed said...

pakai2 kan dia baju smart2 mesti kang jadi hensem..ha ha

Tapak Kaki said...

hanys: ganas sebab nampak tapak kaki kaler biru..haha


anati: cun untuk pompuan je.. macho ok la kot?


yun: aku memang nak gambar besar ni pun... nampak show off sikit kan.haha


aleen: aha.. ang dah salah blog dowh..


zuhanis: pakai baju pagoda je..

Peminat Katie Holmes said...

hang nak hensem macam mana? macam aoron aziz ke brad pit?hehe

ANATI SOKI said...

takmo macho.. bg tough! wahahahah..

MATAHARI said...

blog kau hot! (aku tipu je)

Puteri Iqa Izyan said...

lawa rumah baru ang..

eyh.hensem? hensem mcm aku.haha

nabilah_2908 said...

tapak kaki tu yg mahal...tapak kaki sendiri ke..? heheh.. ;)

Tapak Kaki said...

bf katie holmes: aku suka aaron aziz.. tak suka brad pitt..


anati: hensem pun ye.. tough pun ye.. pakej wokey..haha


matahari: sungguh aku tertipu..


iqa: ang hensem? owh tidak!


nabilah: ini tapak kaki saiz 7 yep..haha

Cik Ungu Violet said...

wiwit.. *tetiba :D

Rowena Chasez said...

ehhh..
ok je nie..
:)

Puteri Iqa Izyan said...

ade award dr iqa nk bg kat kamu :))

Aliesya♥Amani said...

ensem ke.....???

eh mne ko tahu aku dh makin gemuk hah???? ish..pandai je ea..

✿....rossa alina....✿ said...

kesian ye nak bertukar tp xjadi..jgn jadi putera katak plak..kuikuikui.. ;p


ape2 pun semoga blog anda cepat pulih.. :)

Tapak Kaki said...

cik ungu: tak pe wiwit sesaje pun.hehe...


rowena: aku pun rasa ok gak..


iqa: alamak.. aku alergik ngan award.huhu


amani: mesti la hensem.haha.. aku nampak ang dah makin gemok.. sebab banyak makan masa cuti sem.haha


rossa alina: aku dah siap alter la..

Selipar Putus said...

encem giler da blOg ni skunk Oh.. nk ngOrat ah blOg ni.. hak3