Pages

Wednesday, September 2, 2009

Rebrand The Blog

cewah...
tengok tajuk macam gempak jer.. sebenarnya aku cuma nak hebahkan yang blog aku baru di-update-kan. selesai sudah misi tak berapa mustahil yang mengambil masa 2 hari bekerja.. maksudnya blog aku sudah berwajah baru.yeayy!!! walaupun tak ada orang mengintai blog aku ni apatah lagi mahu mengayat di "ayat si pengintai" yang aku sediakan khas buat korang, aku tak rasa kecewa mahupun bersedih.. maintain je emosi ni sebab memang pada asalnya aku buat blog ni untuk diri sendiri..like talk to my self actually.. tak dinafikan memang ada yang sudi membaca segala bebelan aku dalam blog ni. cuma mungkin beliau tak tau nak komen apa. tak da hal.. janji beliau hepi :D

p/s: Sedangkan Kaspersky Sentiasa Kena Up-to-date, Inikan Pula Blog Aku..bla..bla..bla..

2 Mitos:

shuhadah Zainol said...

yer... sayer baca blog awak & tinggalkan jejak..hehehe...

Tapak Kaki said...

thanks a lot ok..