Pages

Monday, September 27, 2010

Aku Kena Skodeng



Entah kenapa sejak kebelakangan ni masa aku mandi terasa ada orang skodeng.. pintu tandas aku dah tutup rapat.. tingkap lubang angin tak pernah pulak aku bukak.. malu beb kalau kena skodeng tanpa rela.haha.. aneh sungguh!


Mata aku selalu melilau tengok surrounding aku kot-kot ada yang mengintai.. tak senang aku nak mandi.. dalam dok cuak-cuak ayam takot kena skodeng, 15 minit jugak aku mandi..wadehek!


Malam kelmarin aku dah tahu sape yang skodeng aku tiap-tiap hari.. nasib baik aku tak tangkap beliau bawak ke balai polis.. kesian.. malas nak kecoh-kecoh.. rupanya sang puteri katak puru yang selalu dok skodeng aku.. malunya!



sungguh comel puteri katak ni


23 Mitos:

nabilah_2908 said...

erk....kenapa cun sngt katak puru tu..??

sy sgt la tk tk suka dgn spesis dlm gambar tersebut...hrumm...

jom ke APA KATA HATI pulak,
SEANDAINYA

nabilah_2908 said...

apa kata tangkap katak cun tu..lepas tu berikan lah ciuman seikhlas hati..

mana lah tau leh transform menjadi puteri raja yg cantik...hehehehe... :P

Shu Shinju said...

cium la puteri katak tu...kang bertukar jadi maya karin...hehehe...

Shu Shinju said...

cium la puteri katak tu...kang bertukar jadi maya karin...hehehe...

Peminat Katie Holmes said...

tu la.
laen kali mandi pakai kaen basah.
ini tak...ikut sempat je
haha...

aleen adela akoo ^_* said...

ha3,tough la sgt!aku meragui semua 2.auta je kan?hi3

MiMiEy :) said...

eiii~
geli tgok katak 2..
mesti x syok mandi kan.

dak zoo said...

puteri katak 2 konfius kowt~!! =P

Yuni Aisyah said...

Hahaha...kne skodeng..jgn2 tu puteri bunian yg merubah wujud menjadi katak puru yg hodoh..;D

zuhanismohamed said...

haha..nanti boleh kiss katak tu mana tahu boleh transform jadi puteri cantik jelita..hehe

Lee Zha said...

sah..xlm lagi ada org dtg meminang ko. hahaha

six.september =_= said...

arghhh kaler kuning
katak diraja ke hapa ni

kata kila said...

tang ayat si katak cakap badan taf tu tak leh terima tu.hahahahaha

CiK UnGu ViOLeT said...

hahaha...dialog puteri katak tu mmg xleh blah.. :P

nur anis said...

cuba kiss sikit katak tu.. mana tau keluar sang puteri..huhu

CgMas said...

Oh tidak!!! Ada katak dalam rumah? Gelinya.. dr mana datangnya tuh? Agaknya dari Kelantan, jauh betul dia melompat2 nak ikut ang...

JUJAMAFIA said...

wugi oo x kiss puteri nih, silap2 leh jadi raja katak... gerutu2..aw~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ko sungguh beruntung bro ada gak puteri yang minat

Tapak Kaki said...

nabilah: cun amat habaq ang.hehe.. serius ke jadi kalau buat macam tu?


shu: kalau betul leh bertukar maya karin, aku cium je terus.hehe..


bf katie holmes: semua orang sekarang ni mandi tanpa seutas benang okeh.hahaha..


aleen: wait until u see..haha..


mimiey: aku pun geli.. yucks!


dak zoo: katak tu waras ok.hehe


yuni: harap betul cakap ang tu...


zuhanis: kang aku kiss naik ketuat mulut aku baru tahu..hoho


lee zha: yeay! ada orang nak pinang aku..tak sabaq ni..hehe


6/9: aku pun rasa macam tu.. raja katak kot..


kila: ang sila percaya ok..haha


cik ungu: dialog katak tu adalah benar! haha


nur anis: puteri si bujur sirih keluar nanti..hehe


cgmas: apasal ang cakap dari kelantan.. kenapa bukan sabah ke sarawak ke?


juja: geli aku nak kiss..


brutalsolo: untung la sangat.haha

nurkaloi said...

erkkk....ku rase bukn pu3
tp putera...
dye skodeng sbb nk kuar dr situ
btape trseksanye mlihat bnde yg same
ngeh3

Yun a.k.a Shinju said...

katak puru tu rabun dekat...
ade ker dia nampak hang tough...
nmpk sgt menipunyer...
aritu katak tu ckp ade brad pitt tepi jalan nak masuk ke umah aku,selidik punyer selidik upenyer tiang letrik...xleh caya punye katak...cit!!

shahir said...

err..mna kau tawu ktak i2 adlh put3??kot2 beliau adlh putra??haaa...gmat2...

Selipar Putus said...

haha.. lawak seyh. kalO kO kapel ngan puteri katak tu ag cun! bagai pinang dibelah-belah n d blender siap~