Pages

Wednesday, September 29, 2010

Komen Terbuka


Aku nak cerita sikit pasal tulisan.. orang cakap tulisan ni boleh menggambarkan peribadi seseorang.. sebelum tu baik aku mengaku siap-siap yang tulisan aku sungguh tidak berapa nak cantik.haha.. malah tulisan aku tak tetap.. kejap italic, kejap times new roman, kejap comic sans.. lebih kurang macam tu la.. selalu berubah-ubah..


Bagi aku tak kisah la tulisan cakar ayam ke, kejap besar kejap kecik ke, janji kita menulis.. tak semestinya tulisan cantik tu orangnya cerdik dan tak semestinya tulisan buruk tu orangnya bodoh.. cuba tengok tulisan doktor.. mana ada nak elok.. haram tak faham apa yang doktor tulis.. aku rasa aku patut jadi doktor memandangkan tulisan aku pun macam haram..


Cuba korang tengok tulisan kat bawah ni.. apa pandangan korang? komen sikit.hehe..



p/s: kepada yang berkenaan, sila marah aku ok.. aku upload tulisan ang secara haram..haha!

21 Mitos:

CgMas said...

Tulisan tangan la ya.. kemungkinan yg menulis tu prmpn, kemas cara pemikiran dan penampilan, ada juga kecuaian dan kedegilan (manusia je kan)... pasti boleh dijuruskan untuk kebaikan...

Eh? Jangan marah tuan punya tulisan. Tak semestinya betul tuh!

CgMas percaya karekter seseorang boleh dinilai dari cara dia memandu... jeng jeng jeng!

Cik Moon said...

chomel per tulisan nie... hehe

kata kila said...

orang nerd selalu tulisan lawa



LOL

Peminat Katie Holmes said...

kah3.x..gua ingat tulisan lu bro.
baru nak puji.
apa YM ang?
add aku boleh.
ahnafhafuza_hakim77@yahoo.com

nurkaloi said...

ku pernah suh sorang kenalan describe tulisan ku ngan personaliti ku....
tp seyez tepat dye ckp.....

dye kate
ku sorg yg sgt ramah-tamah-tanah
sorg yg setia
sorg yg ceria
tp yg tak best ku sorg yg jiwa kacau
berubah-ubah
sometimes nak german...kdg2 nk italy...kdg2 jua nk korea....ngehehe

nurkaloi said...

lau berdasarkan tulisan yg u upload...ku rase annn annn
dye nih jenis yg idealistic
sbb pe taoo ku tgok tulisan dye bulat2...

Shu Shinju said...

cantik... kemas & teratur.... senang difahami...:)

aleen adela akoo ^_* said...

tulisan pompuan.kah?

Nazz@Purple said...

nape ngan tulisan tu..nampak cantik je..

dak zoo said...

cantik tulisan kt ats nie.. cm tulisan ak.. hahahaha..

aFiFaH said...

nak komisyen! nak komisyen!
biar ler bkn tulisan aku pon..ahaks

nabilah_2908 said...

kemasnya tulisan...

empunya tulisan ni cikgu kan..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TRANSFORMASI

h A n Y S said...

xpe2..
aku x marah ang upload tulisan aku tu..semol matter jekk~
;p

MiMiEy :) said...

lawa ape tulisan 2.
kemas, cantik..
hehehe

ayaa alyy said...

kemas giler tulisan tuh. lawa ok :)

Yun a.k.a Shinju said...

tulisan aku lawo..
lawo mcm aku...
lalala... ;s

alamina said...

cantik je tulisan .msti pmpuan kan ..laki tulisan dye ..heeee

Umie Nadhirah said...

sape punye tulisan tu? haaaaa!!!!

Tapak Kaki said...

cgmas: aku rasa ang ni saing-saing dato fadzilah kamsah la.. aku setuju dengan apa yang ang cakap tu.hehe..


cik moon: lawa kan.hehe


kila: tuan punya tulisan ni tak nerd okeh...haha


bf katie holmes: tulisan gua cakar ayam dowh..haha


nurkaloi: idealistik? erm.. maybe.. ang pun sama macam aku.. tulisan tak pernah sama..


shu: betol habaq ang.. :D


aleen: bukan pompuan je yang boleh tulis macam tu.hehe


nazz: saje je tanya..


dak zoo: aku tak pernah tengok tulisan ang..


afifah: nak komisen apa ni? pandai ang psycho ek..


nabilah: aha.cikgu.. pandai ang teka.hehe.. sah-sah tu tulisan cikgu :p


hanys: tulisan ang ek.. perasan ok.haha


mimiey: setuju 100%.hehe..


aya; tulisan ang pun mesti cantik jugak kan..


yun: mana ang menghilang.. adoyai.. ang merajok ngan aku ke?haha..


alamina: tulisan pompuan tak semuanya lawa okeh..haha


umie.. tulisan ni dia yang punya..hehe

nurkaloi said...

mungkin kite bleyh jadi geng...
jap ke timur jap ke barat
takpun g utara
skali skale kite g timur laut yerkk
hehehe

Selipar Putus said...

cam tulisan aku jek... huhu