Pages

Tuesday, September 14, 2010

Missing Pocket



Ni bukan fesyen atau trend baru untuk baju melayu tahun ni.. terpinga-pinga aku di pagi raya tengok baju melayu ni.. entah ke mana poket atas ni pergi.. lagi dua poket kat bawah ada.. pelik tak?


Aku ingat kalau bukan tukang jahit saja nak buat dajal, ni mesti kerja encik ayah nak prank aku.. sebab dia yang beriya nak hantar baju jahit.. baju dia elok je aku tengok.. siap ada labuci lagi.haha.. ikutkan hati nak pakai baju raya yang dua tahun lepas je..


Dengan kekurangan satu poket, maka duit raya aku tahun ni pun turut berkurangan..dem~ hipotesis yang tepat selepas aku kira duit raya semalam.. nak bayar saman pun aku rasa tak lepas.. hampeh!

29 Mitos:

kata kila said...

arghh...saje alasan taknak bgi duit raya lah tu kot?ahahha

MiMiEy :) said...

eyh, da bsr2 pon nak duit raye ker?
hahaha

Rani Rashid said...

sian la plak...

Peminat Katie Holmes said...

lu dapar brape brader?
gua dah sampai ratus da ne.haha

six.september =_= said...

keh3..janji ada baju raya

CgMas said...

Jangan bimbang.. En Ayah gaji awal bln ni.. dlm perkiraan CgMas mgg depan ang dpt la elaun sara hidup. Saman done byr.. Oh ya, mai sini Baju Lelaki Melaju tu Along repair hahha..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak dapat pau orang..salam raya

Shu Shinju said...

hahaha...siannye dia...

nabilah_2908 said...

kira ok la tu..dpt gk duit raya... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
RAYA PART 1

sYaza said...

ciannye..hahaha..ang g la tampal poket ape2..hehehhehe

wanie m'nJ said...

hahaha,kesian..

CiK UnGu ViOLeT said...

hahhaha..disabotaj mungkin :p

Tapak Kaki said...

kila: aku tak kerja lagi.. jadi makruh kalau aku kasi duit raya..hehe


mimiey: besar macam aku ni la perlu duit raya lebih..


rani: kesian kan..


bf katie holmes: aku pun cecah ratusan rupiah jugak tahun ni.. tapi cepat je habis..hoho..


6/9: aku tak nak baju raya..


teacher mas: ang nak tolong jahitkan poket baju melayu aku tu je?hehe.. bagus-bagus.. nak pulak encik ayah tolong bayarkan saman aku tu.. hurm


brutalsolo: dapat je paw orang..hehe


shu: kesian je ke? tolong ar jahitkan poket baru.hehe..


nabilah: mungkin tahun ni last dapat duit raya.. next raya dah tak dapat kot..


syaza: malas aku nak tampal.. aku jarang pakai baju melayu..


wanie: argghh..


ungu violet: aku pun rasa macam tu jugakk.. sabotaj!

*Fawa* said...

hahaha..biase la tuh...bju melayu skunk mkin moden..skunk cekak bju melayu bkn stkt berbutang bju melayu je... tp ade plak ikat2...ade plak pesen2 ceong sam...mcm2...

ular sawa ungu said...

kau jahat sgt agaknye.. blsn la tue kowt! hohohoho..

nabilah_2908 said...

kenapa lk tahun dpn dh tkdpt..dh melebihi umur ke..?

jom ke APA KATA HATI pulak ;
SAWI OH SAWI

hamzah ian said...

hahahahaha1!!!!!

gile lawak baju melayu nih1!!!!

ni baju cacat dowh..

tngk baju gua hensem je.. baik lu beli yg dah siap je..

okeh2.. sori2 gua gelak..

ayaa alyy said...

lah. x cek dlu ke ? so kire x pyh duit raya lh kn ? heee
happy eid mubarak !

aleen adela akoo ^_* said...

muahaha.upah baju pket 3 dgn baju poket 2 same x?wiiiii

aleen adela akoo ^_* said...

muahaha.upah baju pket 3 dgn baju poket 2 same x?wiiiii

Selipar Putus said...

style kOwt.. memang ensem giler ler ang pakai cam gini.. lembu pakcik kOrdi maO jatOh cintan ngan ang.. hOhO

MHps said...

Blogger lelaki yg bujang2 ni,MH perasan, bl dah ada awek je dia mula tenggelam.. Ini yg berlaku pada En Tapak Kaki ya...? just a guess.. Along tu anak sulung yg boleh njahit. MH dah rabun dekat, x leh dah buat keje ni..

Shu Shinju said...

bawak mai baju tu meh nak tolong jahitkan..:)

MUHAMMAD SHAHIR BIN SALLEH said...

err...tah2 koceknya kt blkg baju kot...trend skrg kan pelik2 ket...xpon poket 2 kt bwah 2 dh dbesarkan 2x gnda utk cver poket plg ats 2......=P

hamzah ian said...

lu bile nak update??

h A n Y S said...

kahkahkah~
kesian la ang ni..
takpe2,mai sini aku tolong gelak, eh silap..mai sini aku tolong buat poket baru
hahaha

Tapak Kaki said...

mana yang nak tolong jahitkan aku poket tu, angpa memang terbaek..

mana yang kutuk baju melayu aku tu, angpa semua memang terbaaboooo..

s h e e said...

agaga...bia btol...ni trend baru kot tapak kaki...ehehe...

hipotesis ang poyo... =p

Tapak Kaki said...

ecah: tahun depan aku tak nak ada poket langsung kat baju melayu.. nanti bebudak datang nak duit raya aku cakap lupa bawak sebab tak da poket.wakaka..