Pages

Tuesday, September 7, 2010

Hati Kecil Terharu


Agak terharu perasaan petang ni.. adik bongsu aku yang darjah 5 tu sanggup pakai duit tabung yang dia simpan hari-hari lepas balik sekolah tu semata-mata nak belanja aku satu family makan pizza hut.. nak sangat berbuka puasa ngan pizza hut.. hati kecil ni terharu!

20 Mitos:

Yuni Aisyah said...

wah!!baiknya adik TK..=)
contoh anak dan adik yg baik..kem salam kt dia ye...hehe

pasnie Tk kumpul wet tau utk belanja yuni lak mkn..hehe

dak zoo said...

ei!! beshnye!! ak pn tringin gak nk mkn pizza! ptg td br ckp dgn membe ak tringin nk pizza.. skali ko tnjuk pic neh! terliur ak da ni ha.. n ak juge tharu dgn adik ko tue.. die xmcm ko la tapak kaki.. hahahaha (gelak jahat)

six.september =_= said...

bulih dak adik bongsu hang transfer jadik adik aku
tak penah lagi aku berbuka kat pizzahut ni
teringin jugak nak merasa
bulih??

MiMiEy :) said...

wah,,
mmg adik yg baik..
yg abang nye bile pulak nak belanja?

Shu Shinju said...

wah.... bagusnya adik dia... dpt jgk makan pizza hut yer...alhamdulillah..syukur dgn rezeki yg diberi Allah....

hamzah ian said...

sedap dowh...

Tapak Kaki said...

yuni: nanti nak belanja ang, aku pecahkan tabung ayam aku tu ok.haha..


dak zoo: like brother, like sister..haha..


6-9: bak sini no.akaun ang.. jap lagi aku transfer kat ang.. ;p


mimiey: abang dia memang dah selalu belanja..


shu: thanks shu tolong ushakan meal semalam.. kitorang order sebijik macam shu cakap..hehe


hamzah: mau tak sedap..sehingga menjilat daki..haha

CgMas said...

Adik yg mana ni?.. yg prank kat ang tu ke? Bukan kot... yg penyayang tu agaknya... baby of the family pandai ambik hati..

diana said...

baik nye dia..
anak yang baik ni..
susah nak jumpa gini..
banyak nye budak2 sekarang
tak habis2 mintak belanje...
mesti raya nanti dapat banyak duit raya ..
heheh

six.september =_= said...

Hang guna pos laju lah
kalau posmen tu kacak bulih jugak aku tekel

lady XOXO said...

bagus toi adik ampa tu.. baiknyer dier.. asal cemua org mkn pizza ni .. ni wat nk mkn pizza gak nie

nabilah_2908 said...

lepas ni abang lak la yg belanja..biar adik tu terharu lak.. ;)

h A n Y S said...

adik ang blanje ang, ang pulak blanje aku, rantaian makanan yg terbaik ah! so sila la blanje,ngehe
;p

puteriqaizyan said...

wah..adik! blnje kakak jugak ye..huuhu

Tapak Kaki said...

teacher: aha.. bukan yang prank kelmarin.. yang prank tu dajal.haha..


diana: bebudak sekarang dah tak niat lain datang beraya rumah orang.. semata-mata nak duit raya.. kueh raya pun tak jamah terus hulur tangan mintak duit raya..ish3~


wina: ang patot serbu pizza hut dengan kadar segera ok.hehe..


nabilah: abang dia memand dah selalu belanja dia.. sampai pokai..haha.


hanys: aku belanja ang air sirap nak?


iqa: ang kena jadi akak ipar dia la baru dia belanja.wakaka..

kata kila said...

haku jeles ni.TK belanja aku pelis

Tapak Kaki said...

nanti aku belanja ang air sirap ok.hehe

sYaza said...

baiknye adik ang..adik..meh la jadi adik akak...hehehhehe..tetibe!!wkakaka =))

Tapak Kaki said...

haha.. nak ke? kan ko dah ada adik..hehe

Arissha Sofea said...

bagusnya si adik...=)so sweet...