Pages

Sunday, May 16, 2010

Kempunan yang Amat


Gara-gara lambat menghantar borang, team aku kena reject dari competition tu.. ternyata frust tahap guling-guling.. itu adalah alasan yang diberikan oleh manager aku selaku goal keeper pasukan.. harap-harap tiada konspirasi yang ingin menyingkirkan aku dari team tersebut.. saja tak nak ajak aku main pastu bagi alasan macam tu..

Kalau ikut jadual, hari ni dah masuk hari yang ke-2 RENTAP tu berentap.. tak dapat aku nak berentap sama. padahal aku dah gian gila sejak awal-awal lagi masa iklan futsal tu keluar kat kosmo.. tak sabar nak main kat competition tu.. humph, so said! at last tak dapat jugak nak main.. tapi apa boleh buat, dah tak da rezeki.. frust bercampur geram.. aarrrghhhhhh!!!!!

Kalau kitorang dapat join competition ni, confirm la team ni bakal jadi JOHAN.hahahaha



0 Mitos: