Pages

Tuesday, May 25, 2010

Tapak Kaki Mula Menapak

Semenjak kebelakangan ni aku asyik dok bersiar-siar kat blog orang je.. sengaja aku lupakan blog sendiri buat seketika.. best jugak bercakap dengan orang yang kita tak kenal ni.. dari dok layan orang yang dah selalu kita jumpa kadang-kadang buat sakit hati je..


Ada sebab aku menyelinap masuk blog orang lain.. selain dari niat nak ‘berkawan’, aku nak membaca personaliti seseorang tu.. macam mana agaknya pemilik blog tu.. bak kata Mat Saleh, “Don’t judge book by its cover”.. hurm, aku rasa tulisan ni juga boleh melambangkan peribadi seseorang tu..


Sengaja aku masuk blog orang kasi tinggal kesan tapak kaki.. hanya mahu mendapatkan feedback.. feedback apa? Itu yang aku tak tahu.. kena tunggu dan lihat je la.. mungkin diorang anggap aku ni stranger kot.haha.. jangan tuduh aku CIA dah la.wakaka..


As i expected! Ramai yang lebih suka menerima dari memberi.. kadang-kadang orang lebih suka menunjukkan menda yang baik dari yang buruk.. lebih positif dari yang negatif.. happy go lucky semua ye.. dunia ni sepatutnya macam tu la kan.. namun di balik sinaran ada juga kegelapan dan aku berada di balik bayangan..


9 Mitos:

shuhadah Zainol said...

ooo..nak jadi CIA yer... huhuhu..

BabiesMom said...

wah.. kira2 jejalan cari mkn ler..
anyway.. yer ker.. RAMAI SUKA MENERIMA DARI MEMBERI?..ngeeee... so mari kita siasat berapa ramai suka MENERIMA DARI MEMBERI.. ntah2 awak CIA kot

Tapak Kaki said...

prove me wrong... aku bukan CIA (mana ada CIA mengaku dia CIA)hahaha..

Puteri Iqa Izyan said...

wakakaka...tau pon..
tapi time kaseh sbb slalu merendek kat blog ku ;)

Tapak Kaki said...

aku merendek ke?haha.. x da pon.. =P

Puteri Iqa Izyan said...

eyh2.lupe..kau meredah tanpa kebenaranku.haha

Tapak Kaki said...

haha.. aku samseng. tak perlu kebenaran sesape pun. bil internet aku bayar sendiri.. so gasak ar. =P

oleen said...

Cehh patot laa tapak kaki hang sepah2 kat halaman blog aku...Penat aku mop hari2..hehe

Tapak Kaki said...

takan la cik oleen tak sudi menerima tetamu terhormat ni? baru la ceria blog ang kalau ada tapak kaki.keh3 :D