Pages

Wednesday, May 19, 2010

Penggemar Iklan Bola Sepak



Banyak liga bola sepak yang popular (liga super kita termasuk juga ke?) sudah berada di kemuncak.. EPL dah tutup padang.. kini hanya tinggal Serie A dan La Liga yang masih rancak menyepak bola.. tak lupa juga Final Champion League antara Bayern Munich vs Inter Milan pada 22 Mei nanti.. lepas habis semua ni, mata dunia akan tertumpu ke Africa Selatan..

Tak kisah la korang sedar, koma atau pengsan, World Cup 2010 Afrika Selatan sudah tinggal 23 hari sahaja lagi.. dah tak lama lagi sampai kita boleh coountdown pakai jari tangan dan kaki.. Memang kat peti tivi kita sekarang ada promo pasal World Cup tapi aku tengok pun tak berapa nak stim.. tak rasa kehangatan sukan kegilaan aku ni.. 4 tahun sekali beb baru leh jumpa World Cup ni..

Tak seperti dahulu, banyak syarikat besar dunia berlumba bikin iklan untuk World Cup.. yang paling best aku tengok iklan ADIDAS dan NIKE.. satu dunia tahu yang dua syarikat ni memang sponsor besar untuk pemain-pemain handalan macam Ronaldinho, Beckham dan C.Ronaldo.. kalau korang ingat NIKE pernah kumpulkan pemain handalan di bawah tajaan diorang untuk bikin iklan bola yang dalam cage tu.. memang best dan menarik!

Sekarang ni aku hanya jumpa iklan dari PEPSI je.. mana lagi iklan-iklan dari yang lain.. diorang ni malas @ kedekut nak buat iklan ke..? ataupun diorang dah buat padahal aku je yang tak tahu.. ?haha.. aku memang dah tak sabar nak tengok WOrld Cup kali ni.. sanggup aku pasang astro sebab semangat punya pasal.. tengok-tengok TV1 pun buat siaran jugak.hampeh betol.. tak da hal.. apa yang penting aku dapat tengok semua 64 perlawanan tu..hehe. i bet for SPAIN to be a winner.. yeah!

p/s: sedih sebab tak dapat tengok zidane, ronaldinho, figo bla bla bla beraksi kat piala dunia kali ni..

2 Mitos:

~roslinda~ said...

bola?
;)
dtg sni ^^

Tapak Kaki said...

ajak la kwn2 dtg main bola kat sini ok.hehe