Pages

Sunday, July 4, 2010

Al-Kisah Si Degil


“Besok dah nak belah. kat sana dah tak leh main bola padang lagi..”, fikir otak aku.. “tengok peha masih berbalut. Lantak lah. Main ringan-ringan je ok kot..”, kata nafsu aku.. apa jenis santau @ rasukan yang terkena dekat aku ni..tengok-tengok petang tadi aku dah kat dalam padang dok tendang bola.. ajaib sungguh!


Kali ni aku sempat buat tendangan lencong iras Diego Forlan score semalam.. sebab ghairah sangat dengan gol kemenangan team aku, tetiba niat nak main ringan-ringan bertukar jadi main berat-berat pulak.. bersungguh dok kejar bola.. aih, kuat betul rasukan kali ni.. pelik betol!


Sekali masa passing bola kat VAN DER MAT peha aku sakit balik.. ambik kau.. padan muka!


Aku memang tak nak main.. nak rehat bagi pulih dulu. Tapi entah macam mana petang tadi boleh terkena rasukan berpuaka.. buka mata je dah ada kat padang bola.. sungguh hairan!


Tadi aku tonton tivi sambil letak ice kat peha sambil gelakkan team Argentina dapat telur ayam je malam ni.hahahaha.. aku harap krew Misteri Nusantara tolong siasat kejadian yang menimpa aku kali ni..


p/s: besok pagi aku dah nak gerak.. selamat tinggal Sahabat FC-ku, bilik-ku & internet 24jam-ku.. aku pergi membawa harapan!


9 Mitos:

Tapak Kaki said...

everyone: don't miss your Tapak Kaki a.k.a Alejandro ok..hehe!

nabilah_2908 said...

nk ke mana tu.....?

take care ya...(^_^)

Aleen Aiden said...

ngiahaha,alejandro jadahnye.cet!
ade ke patot aku cuti 2mggu je sem nih.hancess btol..mrh xabes lg nih!isk!

Cik Shinju said...

p mane weh?
jgn lelama sgt yek...
kang x sempat tgk Spain jd champion lak... ;p

shuhadah Zainol said...

alejandro.... i'm gonna miss u so much...!!!!!huhuhu...hehehe..

SuryaRahman said...

err. memang degil nak buat cane kan.

all the best ye!

Fuz said...

kah3.
demam2.

Tapak Kaki said...

nabilah: berkelana sekejap... diri ni memang tak yah jaga.hehe


aleen: ok la tu cuti dua minggu.. orang lain cuti time weekend je.. lagi parah tu..hehe.. ang marah kat aku lagi ke?


cik shinju: tak kira ke mana aku pergi, spain tetap di hati.haha.. tak sabar nak tunggu final nih..


shu shinju: ada jugak orang rindu kat aku yea.hehe..TQ


MF: TQ puan..


BF Katie Holmes: ang mesti selalu demam kan..haha

Cik SHiNJU said...

Lambat nk tggu final..
aku ingt nak suh dorg awalkan sket la..esok ok x? sepp blater msti ikut cdngn aku nyer..kami satu kg...salu terawih sesama...