Pages

Thursday, July 29, 2010

Rabu Untuk Aku


#Pesanan penaja astro:

Korang ni langsung tak nak cuba bukak channel discovery untuk cari jawaban teka-teki aku tu.. entah-entah jawaban tu ada kat channel 106 kot..haha. esok aku bagitau jawaban teka-teki tu kat corner lotmitos hari ini’ ok..


----------------------------------


Bagi aku hari rabu adalah hari untuk melepak dan merayap bagi orang seperti aku.. nak buat macam mana dah weekend aku selalu ada kerja.. macam-macam urusan dunia akhirat aku nak kena setel.. paling tidak pun team aku ajak masuk tournament futsal.. jadi aku anggap je hari RABU sebagai OFFDAY.. masa untuk aku keluar berfoya-foya.haha..


Dan sebenarnya semalam dari pagi bawak ke senja aku outing macam budak-budak asrama.. otak ni ligat je dok pikir nak ke mana.. sebelum pergi berfoya-foya, aku terpaksa setel down dulu misi menyambung roadtax & insuran permit merempit di jalan raya.. kalau tak, haram kalau nak merempit.. nak pulak sekarang ni brother berkuda putih tu selalu je dok usha aku dari belakang.. road block pun dah macam plaza tol aku tengok.. meriah gila dok periksa roadtax ngan lesen.. takut beb!



Bila dah Mission Impossible Accomplished, aku teruskan niat untuk berfoya-foya.. first, aku pergi usha tiket wayang.. dah lama hajat di hati mahu tengok citer twilight eclipse.. nasib baik TGV Cinema masih ada hati nak tayang citer ni.. aku terus men-tapak kaki ke kaunter tiket..


Lelaki macho: citer twilight, pukul 12.55..

Awek TGV: berapa orang? Dua?

Lelaki macho: sorang…


Tetiba awek tu ketawa bila aku cakap “sorang”.. dem~ mungkin dia ketawa sebab aku tak da awek kot.. boleh pulak gitu.. nak je aku kasi tapak kaki aku kat muka dia sebagai cedera+mata.haha.. lepas kasi dia $6 pound sterling, aku terus beli belah..


Masa aku dok ‘beli tingkap’ sesambil tunggu lampu angka 2 tu menyala, ada sesuatu yang menggoda aku..

- klik gambar ni kalau rabun -


Aku suka menda alah ni.. dari aku pergi rumah urut, baik aku beli mesin urut ni.. jauh sikit dari maksiat.haha.. 24 jam boleh mengurut badan sasa aku ni..yang aku tak tahan, menda alah ni mahal nak mampos.. pergi rumah urut lagi murah.. apasal aku asyik sebut rumah urut ni.haha.. kalau dah sengkek sangat nak beli menda alah ni, baik pergi kat giant je.. kat sana ada mesin urut yang boleh guna pakai syiling.. jimat!


Sesape pun suka manjakan diri.. bermacam cara.. ada yang suka pergi spa, jakuzi, mandi wap.. bagi aku rumah mesin urut ni pun dah cukup kot.hehe..


Lampu angka 2 pun dah menyala.. tanpa membeli popcorn mahupun air coke, aku terus masuk cari port.. cis! bila aku masuk je, semua couple-couple je dalam tu.. hampeh! Tension aku.. Aku terus cari seat jauh-jauh.. pedulikan bella-edward dalam panggung tu semua.. aku tetap nak layan citer ni sampai habis.haha.. ada aku jelous?


Habis je layan citer tu aku terus balik sambil tengok bella-edward keluar panggung tersenyum riang macam keluar dari fun fair.. dem~

p/s: rosak mood hari rabu aku..

18 Mitos:

SuryaRahman said...

Kerusi urut = Fitri = Twilight = Kekasih gelap Fitri

Pengsan. Aku diketepikan.

shuhadah Zainol said...

x best kan cita twilight tu... x paham langsung..huhu...

Tapak Kaki said...

Mrs fitri: haha.. EF pun suka menda yang sama gak ke? ok..lain kali kami tak kuar date dah..wakaka..


shu: best woo layan cite twilight.. ni mesti shu tak tengok episod yang awal tu..tu pasal tak faham..

A Fans of Lee Family said...

best nye tgk wayang sorang2....
huhu

BabiesMom said...

Tapak Kaki : wina tngok twilight dari yg 1st tau.. tapi kan.. novel lagi besh utk chapter 3 eclipse... serius.. gambo mcm tk seperti yg d harapkan.. tapi wina ngah baca twilight 4.. breaking dawn.. besh gak no 4.. bella bertukarr.... ahahhahha.. wah2 berpoya poya

Rowena Zainuddin said...

ktk baruk ngga ka??
kmk lamak dh ngga..
hehee~

soffea said...

hey. kami pon tgk eclipse gak.. alangkah BESTnye kalo ade eclipse 3D kan. hehee

nabilah_2908 said...

full dgn aktiviti...dlm bnyk2 hari hari rabu la dpt tiket wayang murah kn..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
AWSOME PHOTOGRAPHY - PART 2

Tapak Kaki said...

qaseh: ang pun selalu sangat ke tengok wayang sensorang?


wina: baca novel lagi best ek..hebat betol imaginasi ang.. mungkin ang membaca novel tu dalam bentuk 3D kot..wakaka

rowena: aok lah.. baruk jak nangga.. dak lamak kamek maok nangga cita yaa tapi sik da masa.. ok sik kamek klaka sarawak..?haha


soffea: apa maksud kami? ang dengan edward sama-sama pegi tengok wayang,kah?haha...


nabilah: yup.. sebab tu pergi tengok hari rabu..hehe

nur maisarah said...

hahaha.

Selipar Putus said...

berape banyak rumah urut da... rumah urut100x~ style kOwt tinguk wayang sensOrang..kui3~

Tapak Kaki said...

trend zaman sekarang.. nanti kalau tengok citer twilight pastu nanges bagai tak da la kantoi..haha

Fuz said...

haha, ko same je macam aku.
kalau pegi tgk wayang sorang2 mesti orang pandang slek.

Tapak Kaki said...

kita ni senasib la ek.. nasib si labu labi gitu..haha

s h a said...

alolo...tiannyew dia nengok sowang2...besh kn twilight...tp episod kali ni mcm busan cket...x byk action...manyak bercakap n berchenta...

Tapak Kaki said...

busan ke? aku rasa macam best je.. banyak part yang kelakar..

Yuni Aisyah said...

cter tu x besst la..x suke nak tgk pon..!!hahaha..

sy tau nape suke kuar ari baru..??sbb tiket wayang murah dat day..hehe..

Ninie@Aini said...

aku minat giler citer twilight...
follow dari first Twilight, New moon then eclipse...part Eclipse memang best nak mam..hahahahhaa paling penting part Klimaks mmg beshhhh...!!!tip top!
new moon je mcm slow ckitt sebab scene edward kurang..waiting for Twiligt Breaking Dawn..@__@