Pages

Monday, July 19, 2010

Superhero Baru Malaysia

Aku juga tidak ketinggalan menempatkan diri aku di kalangan superhero seantero dunia.. saing-saing superman, batman dan juga geng bas sekolah (GBS) keluangman.. biasa la, nak berbakti kepada masyarakat dan menghapuskan kejahatan.. sesape ada sebarang masalah korang tak perlu susah payah pekik nama aku.. hanya sms/misscall pun sudah cukup ok! Tollfree..


PROFIL SUPERHERO



Nama samaran: Super TK

Umur: rahsia

Gender: Teruna

Keistimewaan: Laju sekelip mata, Halimunan, Bergerak tanpa meninggalkan kesan tapak kaki, Badan berotot sasa, Berat badan normal dan Makan banyak.

Kelemahan: Rabun warna, Tidur mati, Cepat lapar dan Lipas.

Kuasa pemusnah: Tendangan Maut Bertubi-tubi, Tendangan Tanpa Bayang, Tekong Servis Kuda dan Kakiku Di Bibirmu.

Binatang Tunggangan: CBJ 2404

Tagline: “Jangan Sampai Tapak Kaki Saiz 7 Ni Singgah Kat Muka Hang”

Hobi: Terbangkan diri, Tolong Orang, Berlari anak (Jogging), Kumpul setem dan Bersiar-siar.

Makanan kegemaran: Budu & Apam Balik

Penyakit: Tiada

Status: Duda anak sorang

Hotline 24H: *124# atau *122# atau *126# atau *132# (bebas tol)

Trademark:


p/s: korang jangan bagitau sesape yang aku ni superhero ok.. standard superhero kena la rahsiakan identiti.. tak leh kantoi..

15 Mitos:

nabilah_2908 said...

hehehe..ok...ok....tak bagi tau... :P

Tapak Kaki said...

nabilah: tocey..hehe

RedBoy said...

miahahahahaha... klako la ko nih.. shhhhiiisss...aku x kan bg tau orh.. huuuu..nk gelak lg sekali.. huahuahuaaaa.. superhero..huhu..sudah2 lah gelak..

Tapak Kaki said...

Redboy: ada ke patot ang ketawakan superhero.. ang patot kagum ngan beliau.wakaka

aleen adela akoo ^_* said...

ang jgn nakal2 keyh.aku sentiase bace blog korang.

Tapak Kaki said...

aleen: ang buat aku suspen habis nih.. tak guna aku jadi superhero kalau tak dapat tolong ang..

Shu Shinju said...

woo..woo... superheroku.... nanti i misscall u k.. wakakaka....

Duda anak sorang yer...time superhero menjalankan tugas..sape jaga anak superhero erk..

PRINCESS... said...

haish...kesian...
kwn baik kluangman rupenye..

Tapak Kaki said...

shu: anak dah besar panjang.. tak perlu jaga.. dia leh jaga diri sendiri.hehe


princess: ssshh!! jangan bagitau orang lain ok

Umie Nadhirah said...

Nak tanya ckit,
nape nama dia
Super TK????

Tapak Kaki said...

entah la. dah atok dia yang kasi.. so dia redha je la..

nabilah_2908 said...

bila super tk nk upade cerita baru..?

tgh busy menyelamatkn dunia eh..? hehehe.. ;P

Peminat Katie Holmes said...

weyh, superhero ni naek EX5 eyh?

MiMiEy :) said...

lawak ,lawak :)

Cik SHiNJU said...

Weh...aku keliru....
Ang jenis hero pkai spender kat luar gak ker?

Yang Benar,
Gadis keliru
Amsterdam.