Pages

Saturday, July 31, 2010

She's Out of My League



Aku tersenyum dalam mimpi...

owh..tidak...

ia memang realiti..

hanya menunggu masa itu tiba..

17 Mitos:

Aliesya♥Amani said...

lu mimpi basah ea????
hahaha....

Shu Shinju said...

apakah itu?????

nabilah_2908 said...

semoga masa itu tiba dgn cepat... ;)

p/s : owh...papan hitam...tk terfikr lk sampi ke situ..huhu.. :)

Tapak Kaki said...

aliesya: kejadahnya aku mimpi basah..hahaha.. siot je..


shu: xda pape..hehe


nabilah: ang macam faham je maksud aku tu.. baguih la..hehehe.
p/s: dah ang pk terlampau kreatif..padahal jawapan simple je.. tu pasal la tak jumpa jawaban...hehe

mar said...

apakh disebalik makna mmpi e2,.

ayaa alyy said...

eh ayaa dah tgk moviee nieeee, hehe ;)

Tapak Kaki said...

mar: malu aku nak habaq..jadi biarlah rahsia.hehe..


ayaa: tengok muvie tu sorang-sorang jugak ke?hehe

Peminat Katie Holmes said...

MIMPI APA BRADER?

Hamzah Ian said...

aliesya gile ke hape tanye lu mimpi basah ke tak. hahhahaha..

btw..
lu nak ngorat awek tp tak dapat ke ha???? mcm sedeh je

aleen adela akoo ^_* said...

elelee..sebuk nk tukau layout jugak!tiru!huh! :P
smoga mimpi kamoo jadi knyataan.. ^_^

Tapak Kaki said...

BF katie holmes: aha. aku mimpi kering..hehe..

hamzah: cam sengal je soalan aliesya tu.. nak je aku geletek ketiak aku ni.. geli dowh..

odw...
aku ngorat awek tapi tak dapat.. ayat aku tak cukup power kot.haha..


aleen: ang kan artis pujaan aku.. mesti aku..mesti aku tiru ang.haha..tenkiu untuk doa ang tu..

n@jwamz said...

eh cmne hang tau je hang snyum lam mimpi...
mimpi ke berangan ni??hiksss

s h e e said...

wahh222...ade brite baek bakal menjelma...bwahaha...siapekah gadis itu?next episod twilight da berdua...ekeke...

Tapak Kaki said...

najwamz: mimpi pun ye berangan pun ye..haha..


shee: haha.. tunggu dan lihat je ok.

*Fawa* said...

mcm name filem je...ngee..

Yuni Aisyah said...

wah cam ada yg menarik je akn berlaku..hhehe...shee(sya) same2 la kte tunggu ape yg menarik tu..hehe

Tapak Kaki said...

fawa: memang title muvie pon.hehe. tapi aku yang jadi hero...


yuni: tunggu jangan tak tunggu ok..hehe.