Pages

Thursday, July 1, 2010

Lagak Anak Jantan

Belom lagi peha ni sembuh aku dah pegi bantai main futsal semalam hari ni anniversary yang pertama peha aku yang sakit ni pantang ajal sebelum maut aku rela bermain dengan peha berbalut tak sampai seminggu berehat menggelupor aku dok rumah tak dapat tendang bola gian macam penagih tak dapat dadah agak geli geli jugak masa main bola semalam kalau injured lagi memang padan dengan muka aku sengaja cari penyakit seperti yang dijangka aku bebas dari bala yang sama buat kali kedua kalau tak jenuh aku nak letak ice bagai ni.


* 1 perenggan, 1 ayat, 1 noktah, 1 Malaysia

13 Mitos:

shuhadah Zainol said...

haiyaa... peha ke batu tu??? hehehe... kalau dah gian..xleh nak wat ape dah...

take care jer...

Aleen Aiden said...

ah!ang neh jeneh ketegaq peringkat tetinggi tahap xdpt d ubati dah.maleh ckp ngan ang pnjg2. :P

nabilah_2908 said...

huhu...degil tul dia ni..tp kira ok la...tkde pape... ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
PAHIT AKAN MANIS AKHIRNYA

s h a said...

adoila...pening bace entry ni meh...xde penyakit cr penyakit...tsk2...x baik seksa diri taw...

Tapak Kaki said...

shu shinju: peha pun boleh batu pun boleh.haha


aleen: ang memang..suka sangat membebel kat telinga aku.. biar ar dah aku gian nak main bola..


nabilah: degil kearah kebaikan tak pe..bersukan kan baik untuk kesihatan.hehe..


shee: aku tak seksa diri.. enjoy maa dapat main bola.tak rasa terseksa pon.

Cik SHiNJU said...

turun gak sakit2 pun?
cer bukak helmet tu sat...
nak tgk cuping tinga jenis mcmane...
lalala ... :s

Tapak Kaki said...

tak yah bukak helmet pun aku leh kasi tahu..cuping telinga aku jenis capang..haha

Aleen Aiden said...

ah!ang 2 memang.drpd ckp ngan ang bek aku ckp ngan kucen aku.die pon reti klo aku panggel ke nk bg mkn ke,laju je die dtg.klo ang nih,ckp sampai bejuih mulut pon haramm..nan adoo.ptuih.
wahaha,emo2. :P

Tapak Kaki said...

ada ke patot samakan aku dengan kucing..ish ish.. kucing ang tu betina..mana pandai main bola.. kalau kucing jantan sah-sah dia tak layan ang panggil.haha

Yuni Aisyah said...

x sayang kaki tu ke.??nnti x dpt men lg camne??rest la dlu biar smpai kaki tu pulih..ermm

Tapak Kaki said...

yuni: ya ya ya.. nanti umor 50 aku rest ok.hehe

iniAKU said...

erk..kalo org sakit bace n3 ko ni, sumpah koma putus napas.haha

Tapak Kaki said...

iniAKU: orang sakit mana ada mood nak baca blog.. dah sakit tu dok spital je la.. haha